Hanselt
Pułkownik
Dołączył: 14 Mar 2013
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 17:24, 23 Lip 2013 Temat postu: Niedziela MECZ Z HAKKAPELIT |
|
Nasza mapa: Leśne Ruiny
Frakcja: Kozacy
Frakcja Przeciwnika: Rzeczpospolita
Mapa przeciwnika: Nowe Uliczki Krakowa
Frakcja: Kozacy
Frakcja Przeciwnika: Kozacy
Zasady: Ligowe
[url]http://www.dzikiepola.info/zasady[DLG].php
[/url]
Zasady[DLG]
Aktualizacja zasad [25.03.2013r] Gramy mecz po świętach (ostatni mecz)
tylko jeden chorąży w teamie
starszyzna w kozakach uznawany jako konny
i nie wiem jak tą zasadę ująć Jednostką konnym jest ten który ma konia w uzbrojeniu podstawowym
a piechur to ten który nie ma konia
ale jednostki które mogą kupić konia mogą być konnymi
tylko nie można mieć np czterech dragonów na koniach i 6 dragonów na piechotę.
Następna rada będzie po świętach i ustalimy czy będziemy grali drugą kolejkę
Aktualizacja zasad [25.02.2013r]
1. W Przypadku gdy będzie Remis wygrywa drużyna, która posiada ponad dwukrotną przewagę liczebną graczy.
Przykład jak zostaje w drużynie A 1 gracz, w 2 drużynie B zostaje 3 graczy, wygrywa drużyna B. Drużyna A 2 graczy, drużyna B posiada 5 graczy. Wygrywa Drużyna B. 2.
Aktualizacja zasad [18.02.2013r.]:
1. Granaty dozwolone od 12 graczy w jednej drużynie.
2. Zakazani są pieszy konni.
3. Dopuszczalnie na obserwatorze jest po 2 graczy z jednej drużyny
4. Minimum jeden sędzia na obserwatorze.
/* Ogólne
1. Liga zarządza rada, tworzona jest przez 2 przedstawicieli wyznaczonych przez dany klan.
2. Rada ligi decyduje o przyjęciu klanu do ligi bądź o jego wyrzuceniu.
3. Decyzje podjęte przez klan są wiążące
4. Zebrania Rady będą ustalane drogą mailową lub przez TeamSpeak
5. Regulamin może zostać zmieniony w każdej chwili przez Rade Ligi <><><><><><>
Sędziowie
1. Każdy sędzia musi zostać zatwierdzony przez rade ligi.
2. Sędzia musi być niezależny.
3. Na obserwatorze może przebywać tylko 2 sędziów, zatwierdzonych przez obydwa klany raz po 2 graczy rezerwowych z jednej drużyny.
4. Sędzia może dawać kary według własnego uznania poprzedzając to ostrzeżeniem.
<><><><><><>
Zakazy
1. Zakazane jest wykorzystywanie błędów tekstury oraz wszelkich bugów gry.
2.
3. Mapy losowe oraz te same frakcje są zakazane.
4. Członkowie klanów mają zakaz wchodzenia pod hasłem Admina na serwer na którym jest rozgrywany mecz.
5. Podczas pojedynku tylko 2 przedstawicieli klanów może pisać na czacie ogólnym.
6. Gracz który zmienił klan, nie może grać przez tydzień w rozgrywkach ligowych.
7. Pisanie na głównym czacie przez osoby nieupoważnione 2 ostrzeżenia, kolejne ostrzenie oznacza wyrzucenie na jedną rundę.
8. Gracz który zostanie złapany na używaniu jakichkolwiek cheatów skutkuje przegraną drużyny w meczu.
<><><><><><>
Konfiguracja Serwera
1. Hasło na serwer ustawia i podaje sędzia.
2. Serwer i mapy nie mogą być modyfikowane.
3. Ustawienia obserwatora: Zablokowana przy członkach drużyny.
4. Ustawienia Friendly Fire (zwarcie i dystans) [FF]:
75% w przyjaciela 0% w siebie
5. Ustawienia granatów:
Jednostka inżynier jest dozwolony od 10 graczy, granaty dozwolone od 12 ludzi w jednej drużynie.
6. Ustawienia blokowania: Kontrola kierunku blokowania - blokowanie wg. Ruchu myszki
7. Początkowe złoto - 1700.
8. Czas Rundy 420 sekund w przypadku bitwy.
9. Remis jest uznawany jako runda.
<><><><><><>
Zasady rozgrywek
1. Mecze rozgrywamy minimum 7 vs 7
2. Jeśli klan nie zdoła zebrać odpowiedniej liczby osób musi grac w osłabieniu, ewentualnie może prosić przeciwników o ratunkowe 15 minut, jeśli w tym czasie nie zjawi się minimalna liczba graczy, drużna przegrywa walkowerem.
3. Od 10 graczy w jednej drużynie dozwolona liczba kawalerii 4, poniżej 10 graczy max 3 kawalerii. (Zakazane jest branie pieszych konnych) <><><><><><>
Pozycja w lidze
1. Wygrany mecz 3 pkt Remis 1 pkt dla każdej drużyny, przegrana 0 pkt
2. W przypadku tej samej liczby punktów patrzymy na bilans rund (ilość wygranych rund podzielone przez ilość przegranych rund).
<><><><><><>
Podanie frakcji, map, serwer
1. Mapy ,frakcję i proponowany serwer pod mecz ligowy podajemy na forum tawerny Dzikie Pola, dwa dni przed meczem.
2. Pierwszą mapę, frakcję i liczbę graczy podaje drużyna z lewej strony w terminarzu.
<><><><><><>
Zasady rozgrywania meczy:
Pisanie na czacie głównym jest zakazane (dozwolone tylko przez wysokich rangą reprezentantów obu stron). Obrażanie, używanie wulgaryzmów oraz prowokowanie na czacie głównym jest zakazane. Tworzenie polli (głosowań) jakiejkolwiek treści jest zakazane. Wykorzystywanie błędów gry jest zakazane (wchodzenie w tekstury, latanie, chodzenie pod mapą,..) Prędkość walki: normalna Brak botów
Ilość rund:
10 na mapę 5 na stronę 2 mapy, daje nam 20 rund (Po 5 rundach zmieniamy tylko strony (tj. miejsce odrodzenia, nie frakcję czy mapę!)
40% od zabójstw wynagrodzenie
40% od wygranej rundy
Czas trwania rund: 420 sekund (7 minut) Warunki zwycięstwa:
Drużyna która wygra większość rund odnosi zwycięstwo. Złamanie zasad przez drugą stronę.
Mapa/Frakcje/Strona:
1-sza połowa:
Drużyna 1 wybiera mapę Drużyna 1 wybiera frakcję Drużyna 1 wybiera spawn Drużyna 2 wybiera frakcję
2-ga połowa:
Drużyna 2 wybiera mapę Drużyna 2 wybiera frakcję Drużyna 2 wybiera spawn Drużyna 1 wybiera frakcję
Regulamin, może lekko ulec zmianie.
Mapy dozwolone:
Ruiny
Pole nad rzeką
Dworek
Dolina
Złote Pola
Wyspa
Jezioro
Tawerna four Ways
Nostalgia
Leśne Ruiny
Riverside
Cmentarz
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Hanselt dnia Wto 17:43, 23 Lip 2013, w całości zmieniany 3 razy
|
|